حجاب واسه دخترها
 
زن ذلیل
عالم قبر و حجاب و شهدا و زندگی
شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, :: 19:57 ::  نويسنده : حسن حسینی

حجاب واسه من دختر مثل محافظی میمونه گناه نکنیم نیم به نامحرم نگا نکنیم وقتی نماز میخونم احساس سبکی میکنم هروقت دلم میگیره و تنها میشم دوست دارم با خدا راز ونیاز کنم چون میدونم درد و دل منو بجز خودش کسی نمیفهمه و همه جا کمکم میکنه من تا حالا هرچیزی از خدا خواستم بهم داده حتی چیزی که حتی بهش امید نبود اما خدابهم داد بهترینشو داد امیدوارم واسش بنده خوبی باشم

نویسنده : ساحل خانوم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه موضوعات اسلام و آدرس world-grave.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 3170
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




در اين وب
در كل اينترنت